torsdag 7 april 2016

Upphottad expedithylla



Målade äntligen om i barnens tv-rum till slut. 
Använde bokhyllan som john hade i sitt rum och köpte några fler lådor och dörrar från ikea. Samt ett par ben. Som kanske inte var de mest stabila men tv-bänken står fortfarande där hel. 
Sen köpte jag läderhandtag från Sofia Agartson. 
Sen fick mattan som legat i vårt tv-rum flytta in dit och den matcha väggen så himla bra.
Jag är så nöjd med det "nya" rummet. Förvaringen blev mycket bättre och iom att det är ett så öppet rum måste det finnas förvaring och var sak på sin plats. Samt att det ska va lätt för barnen att plocka undan och att hitta sina filmer och spel.

Rummet är inte jättestort så något stort soffbord får inte plats utan där står ett satsbord istället , som oxå stått i vårt tv-rum . Sen ville jag ha en tv bänk med lådor inte med dörrar för dörrarna står jämt öppna och är i vägen. Lådor ser man alla filmer och behöver inte gräva ut alla så dem ligger huller om buller på golvet. 
Faktum är att jag inte köpt en enda ny möbel utan bara möblerat om i huset. 
Lådor och handtag är det enda jag köpt till detta rum. 
Tavlan passa utmärkt här inne även den. 
Så nöjd.
Ska visa hur Johns rum blev en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar